שם:
טל':
אימייל:
הערות:
אזור:

דלתות כניסה מעוצבות - השוואת מחירים

כאשר אתם תרים אחר דלתות כניסה מעוצבות, אתם ודאי תרים אחרי מחירים לא יקרים, כי מי ירצה לממן דלת כניסה במחיר שהוא לא באמת צריך לשלם? מאידך, חשוב לציין כי לא מדובר במשחק לילד ואפילו לא בדלת פנים: מדובר בדלת הכניסה שלכם, וככזו היא הרכיב החשוב ביותר בבית. לכן, המחיר לעניות דעתנו הוא לא שיקול, ועובדתית, ברוב הפעמים שתידרשו לשלם יותר, זה לא ינבע משיקולי ייבוא/ייצוא אלא מכך שמדובר בדגם-דלת טוב יותר ובטוח יותר, וזאת אף על פי שניתן למצוא מעט פערי מחיר בתיווך ובייבוא של דלתות כניסה כפי שניתן ללמוד כאן.
 
קניית דלת מן היצרן - המשתלמת ביותר
 
בשונה מלא מעט אלמנטים אחרים לבית, בתחום הדלתות – ספק הדלת הוא לרוב גם היצרן שלו. כך, למשל, לחברות ידועות בתחום דלתות הפלדה והמולטי-מנעולים יש גם מחלקת ייצור וגם מחלקת מכירה. יחד עם זאת, קיימים מעט מקרים בהם יש גם ייבוא דלתות, אולם בישראל מדובר בתוצרת שהיא ברובה מקומית.
 
קניית דלת עם יותר עיצובים תייקר את המחיר
 
דלת שיש בה יותר פרופילי חלון שקופים, יותר גילופים מפותחים בפלטת הפתיחה, יותר פיתוחי מתכת יפים למראה ויותר רכיבי פרזול מהודרים תהיה גם דלת יותר יקרה. אנשים לרוב יעדיפו עיצוב הכי טוב שהם יכולים להרשות לעצמם, והמחיר שהם מוכנים לשלם על מימושו בדלת הכניסה הוא גבוה מאד. לכן, דרך נוספת להוזיל במחיר היא להקטין מעט בדרישות העיצוביות, אולם גם כאן – חשוב לא להיסחף אלא לעשות זאת ממש במידה ובמנסורציה. הליכה יותר מדי רחוק עם שינוי תוואי עיצוב הדלת תשנה את תוואי עיצוב הבית, ואת זאת לא הייתם רוצים לאחל לבית שלכם.

חידושים בתחום הצילינדר והמנעול שעשויים לייקר את המחיר של הדלת
 
ישנם כל מיני שינויים ששווה לפתוח את הארנק ולשלם יותר, אשר ישביחו מאד את מנעול וצילינדר הדלת שלכם, ויתרמו תרומה מכרעת לשיפור מערך ההגנה על הבית. כך, למשל, מנעול עם שקע סנייק ימנע מהפורצים להעתיק פרופיל מנעול עם אמצעי העתקה פליליים. פינים צפים ימנעו מהם לשכפל את המפתח בצורה דומה גם כן, שכן הם לא יצליחו להרכיב פיסול מדויק של המנגנון של המנעול. חפשו את החידושים הללו במנעולים כמו MT5, אקסירה ואינטראקטיב.